Besparen met kortingscodes

Online shoppen wordt steeds populairder. Steeds meer mensen doen hun aankopen via een webwinkel. Webshops vliegen dan ook als paddenstoelen uit de grond. De concurrentie onder webwinkels wordt steeds groter en om nieuwe klanten te lokken en te behouden strooien ze maar wat graag met kortingen in de vorm van kortingscodes. Wij als consument kunnen hier natuurlijk enorm van profiteren. Een winkelrondje op het web kan je met de nodige voorbereiding een hoop geld besparen.

Waar vind je kortingscodes?

Als je financieel niet veel te besteden hebt of je bent gewoon gek op korting (wie niet?) dan is online winkelen met kortingscodes vast heel aantrekkelijk voor jou. Kortingscodes vind je tegenwoordig overal. Als je goed kijkt kun je vast een heleboel bruikbare kortingscodes vinden. Je vindt ze bijvoorbeeld in reclamefolders zoals die van de winkelketen H&M, in nieuwsbrieven en op social media zoals Facebook. Daarnaast zijn er verschillende websites waar kortingen van diverse webshops op vermeld worden. Kortingscode.nl, Bespaardeals.nl en Actiecode.nl zijn slechts enkele voorbeelden. Er zijn websites die korting geven na het uitvoeren van een bepaalde handeling. Bijvoorbeeld als je je aanmeldt bij hun nieuwsbrief of als je eerst een korte enquête invult over de betreffende website of over jezelf.

Waar moet je op letten?

Online winkelen met actiecodes kan je zomaar een hoop geld besparen. Kortingen kunnen oplopen tot maar liefst 25% vermindering op je totaalbedrag. Je kunt korting krijgen op kleding, speelgoed, elektronica, boodschappen en zelfs avondjes uit. Kortingscodes bestaan meestal uit een reeks letters en / of cijfers die je bij het betalingsproces kunt invoeren. Deze code geeft je dan recht op directe korting op je totaalbedrag. Vaak zit er echter wel een voorwaarde aan vast. Het geldbedrag of het kortingspercentage geldt misschien alleen bij een minimale besteding van een vastgesteld bedrag of bij een volgende aankoop.

Wanneer je een kortingscode gebruikt heb je misschien ook al toestemming gegeven om je te laten inschrijven voor een mailinglist of om het bedrijf telefonisch met jou contact op te laten nemen. Dit zijn allemaal vormen van slimme telemarketing. Als je hier niet van gediend bent, kun je in veel gevallen je inschrijving op een nieuwsbrief al gauw ongedaan maken door je uit te schrijven. Een link om je uit te schrijven staat meestal helemaal bovenaan of onderaan een nieuwsbrief. Je kunt je aanmelden bij het Bel-me-niet Register als je niet gebeld wilt worden door bedrijven.

Waar zou jij korting op willen krijgen?

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.